Bedum

Bedankt voor het vertellen van uw wensen voor de Hub Bedum

Hoe ziet de Hub Bedum eruit en wat zijn de plannen?

De Hub Bedum is het treinstation Bedum. Het treinstation Bedum bevindt zich op de spoorlijn Groningen-Delfzijl.  Op het station zijn een fietsenstalling en fietskluizen beschikbaar. Het is mogelijk de auto gratis te parkeren op de P&R en de OV-chipkaart op te laden. Planning voor de opwaardering van dit OV-knooppunt tot Hub: 2018-2022.

Locatie van de Hub Bedum

Reacties van bezoekers

    • g
    • woensdag 07 juni 2017
    • 15:38

    toilet, kiosk voor koffie , (wel hufterproof natuurlijk) maar vooral dat de bus hier ook stopt en aansluit wat tijden betreft.

    • medewerker sheerenloo opmaat Bedum
    • donderdag 08 juni 2017
    • 08:36

    ik zou fijn zijn als er mogelijkheid was om er een bus stop te krijgen voor lijn 61 naar Middelstum -
    Appingedam -Delfzijl . en een halte plaats voor lijn 61 terug naar Groningen hoofdstation .
    En natuurlijk toilet, kiosk voor koffie (wel hufterprof natuurlijk) , en een AED (apparaat herstelt hartritme stoornis bij hartstilstand) is ook handig .

    • Mieke
    • donderdag 08 juni 2017
    • 08:39

    Oplaadpunt e bike..verbinding met bus; cameratoezicht; toilet; overzichtskasrt van treinverbindingen;

    • Sandra klooster
    • donderdag 08 juni 2017
    • 13:48

    Een toilet is het allerbelangrijkste!
    Daarnaast zou het handig zijn als de bus er zou stoppen en misschien een automaat voor koffie, ander drinken en iets te snoepen of een koek.

    • R
    • donderdag 08 juni 2017
    • 14:56

    Beter openbaar vervoer overstappen bus op trein, trein op bus. Aantrekkelijkheid van de omgeving om te wachten. Een 'kiss and ride' gedeelte zou er wel mogen komen, meer groen en bankjes. Gewoon wat aankleding voor het exterieur van de halte Bedum.
    Twee kaartautomaten van N.S. en de Arriva van deze oplossing van de aanbesteding in het openbaar vervoer heb ik mijn vraagtekens. De Arriva kaartautomaat werkt niet fijn en de Ov.-chipkaartpaal. De D.R.I.S. vind ik ook geen meerwaarde, al helemaal niet als het bord richting het zuiden georiënteerd staat in de zon, dus ook niet leesbaar en slecht functionerend.

    • Y. Arends
    • donderdag 08 juni 2017
    • 15:02

    Bussen naar station laten rijden en treinen laten pendelen naar Groningen alles moet dan wel naadloos op elkaar aansluiten.
    Er moet een overdekte voorziening voor reizigers aanwezig zijn.
    Alles moet dan ook rolstoel vriendelijk/toegankelijk te zijn.

    • Henk Paap
    • vrijdag 09 juni 2017
    • 07:28

    Hier ontbreekt een overstapmogelijkheid van de bus op de trein. Er is hier met name vanuit het achterland behoefte aan! Dit is eenvoudig te realiseren door de busroute van lijn 61 een beetje te verleggen en langs het station te laten lopen. Het wordt nu aangeduid als HUB, terwijl het feitelijk geen HUB is! Voorts dienen uiteraard de aankomst en vertrektijden op elkaar te worden afgestemd.

    • S
    • zaterdag 10 juni 2017
    • 21:28

    Studieruimte, restaurant met gerechten die geschikt zijn voor mensen met allergieën, intoleranties en( religieuze) dieetvoorschriften. Café. Comfortabele wachtruimte.

    • Amy
    • maandag 12 juni 2017
    • 14:01

    Er is zeer grote behoefte aan aansluiting van ov: perron Bedum met bus 61. Dus bus rijdt de twee korte straatjes naar het station net voorbij. Een keerpunt bij de vijver Parallelweg-Stationsweg zou mooi zijn.
    Nadeel is enkel de smalle wegen om het station te bereiken en het naastgelegen sportcentrum waaruit veel kleine kinderen de betreffende wegen fietsen. Er moet dus iets aan veiligheid gedaan worden aan de Parallelweg óf Stationsweg, afhankelijk van welke route de bus zou nemen.

    • a.j. van den bogert
    • maandag 12 juni 2017
    • 19:40

    Reis regelmatig met de trein van Bedum naar Appingedam. Geen enkel station op dit traject ziet er zo on-klantvriendelijk en onaantrekkelijk uit als station Bedum. Het betreft o.a. de fietsenstallingsruimte waarvan een groot gedeelte in beslag genomen wordt door fietsers die al jaren vastgeketend zijn aan de stalling en duidelijk nooit meer gebruikt worden. Dat is misschien één van de redenen dat veel fietsen zomaar midden op het stationsplein worden gestald of tegen een hek wordt geplaatst, maar niet in de stalling. Staan vaak vreselijk in de weg voor degenen die hun fiets in een fietsenrek willen plaatsen. Bovendien staat het erg rommelig. ( een bordje met waarschuwing, voorschriften, heeft weinig zin als er niet regelmatig gecontroleerd wordt en evt. strafmaatregelen volgen !) De groenvoorziening aan noord- en zuidzijde van stationsplein bestaat uit struiken ( wildgroei ) waar totaal geen aandacht aan wordt besteed. Wordt nooit gesnoeid, Ziet er zeer onaantrekkelijk uit !

    • Bart
    • donderdag 15 juni 2017
    • 17:20

    Ik vind dat ze de fietsen die daar langer dan een maand staan weg moeten halen. Een derde van de ruimte is bezet door 'spookfietsen'.

    • Johannes Mekkes
    • donderdag 15 juni 2017
    • 19:44

    Het aanblik is een rommeltje.Fietsen worden her en der gestald of liggen op de grond.Mogelijk te weinig stalruimte of gemakzucht.De overkapping op het perron zouden wel wat rianter kunnen en meer windbescherming en wat meer.Nu staat er maar een uitbreiding met nog een zou een aanvulling

    • Johannes Mekkes
    • donderdag 15 juni 2017
    • 19:45

    Het aanblik is een rommeltje.Fietsen worden her en der gestald of liggen op de grond.Mogelijk te weinig stalruimte of gemakzucht.De overkapping op het perron zouden wel wat rianter kunnen en meer windbescherming en wat meer.Nu staat er maar een uitbreiding met nog een zou een aanvulling

    • Eeltink
    • vrijdag 16 juni 2017
    • 16:53

    Wifi en oplaadpunt ekectrische fietsen zouden heel fijn zijn.
    Cameratoezicht ivm overlaat in de avonduren is een must.
    Betere aansluiting op de bus vanuit de trein is noodzaak.
    Toilet zou handig zijn.